Duyguklyc 6 aylık bebegım 2-3 gundur gözlerini şaşı yapıyor daha öncesınde hiç yoktu neden olabılır ?
Filtrekahvelianne2 Duyguklyc 1 yaşa kadar gözlerinde ara ara şaşılık olmasi normalmiş dengeyi tutturmasi 1 yasi bulurmus ama siz yinede bi gösterin
Seymagil Baştan beri olsa problem olmazdı ama aniden olduysa tekrar götürün zaten 6ncı ayda göz muayenesi oluyor☺️