mutlucan şöyle oldu aslında biz oğluma herseyi surkeli o sormadan zaten açıklıyoruz çok merak ettiği şeyleri bu nasıl kullanılır bu ne ise yarar anne kim geldi babam nerede zaten bir çok soru kalıbını kullandığı için neden sorusuna çokta ihtiyacı kalmadı cunku neden yemek yeriz neden uyuruz neden güneş war neden ay war çocuk biliyo neden sorsunku :) ama bu aralar 3 kere neden die baslayan sorular sordu heralde gelmeye başladı ufak ufak 36. Ayında diyorum senin daha küçük acele etme