Kızlar merhabalar bebeğim 27 aylık bu arada sürekli kaşınmaya başladı sadece sırt kısmı dikkat ettim de iki gündür hep böyle bir şey yok diyip biraz kaşıyordum rahat rahat duruyordu Pazartesi bir doktora götüreceğim ama böyle bir şey yaşayan var mı acaba Normalde yerinde durmayan bir çocuk ben kaşıdığım zaman gayet sakince ve güzel bir şekilde uzanıyor saatlerce kaşımamı istiyor