İyi geceler herkese . Ailecek covid olduk malesef ki bebeğimizde bizimle beraber oldu . İlk 2 gün ateş oldu ve sonra geçti. Tam tamam çocuk iyileşti dedik 2 gündür de ses kısıklığı ve kuru öksürük var burun akıntısı ve hapşırıkta . Aslında grip gibi ama ses kısıklığı beni biraz korkutuyor .çok ağlama gibi bir durumu da olmadı . Neden olmuş olabilir