Socialmom ilk bebeğimdede (3 yaşında şuan) ikinci bebeğimdede (1 ay 15 günlük) emzirme işlemi bittikten sonra direk attım yataklarına evet ağlıyorlar ama bi zaman sonra alışıyorlar yataklarına kızımı şuan banyosunu yaptırıp emziriyorum bırakıyorum yatağa odayı biliyor karanlık ve loş ışık ve hiç konuşmuyorum yatağında mizmizlanıyor bazen ağlıyor gidip bakmıyorum bile o şekilde alıştırdım oğlumuda öyle yapıyordum. Tabi katıla katıla ağlamaya başladığında alıyorum😂 okadarda vijdansız degilim (eşime göre çok gaddarımda bunu yaptığım için🤪