10 dakika ağlamak bu kadar minicik bir bebek için bence korkunç bir şey. Yanlış yaptığınızı düşünüyorum. benim oğlum da 2 aylıktı işe başladım ama hiç bu yöntemi denemedim ve asla ağlatmadım. Bir doktor var tansu oskay çok güvenirim diyor ki, bir annemiz bu şekilde ağlatarak uykuyu öğretmiş bebeğine, bir süre sonra bebek tabi ağlamadan uykuya geçiyor. Bir gün anne bebeğin yanına gidiyor ve bebek ateşler içinde ama ağlamıyor çünkü bebek ağlayınca alınmadığını yani çaresizliği öğrendiği için tepki vermemiş ateşe. Çok çok yanlış yapıyorsunuz sevgili anne, Her şeyden önemlisi sizinle kuracağı bağ. Bence yönteminizi değiştirin. Ben mama yapmaya gittiğimde oğlum yarım dakika ağlıyor nasıl üzülüyorum.