oglusum03
Evde gündüzleri tv genelde kapalı oluyor. Sadece haber saatlerinde açık oluyor zaten bebeğiminde hiç ilgisi yok tvye ve telefona karşı. Zaten erken uyuduğu için o uyduuktan sonra bakıyorum tvye. Bence özellikle açıp izletilmemeli. İleride telafisi zor oluyor hatta burada bile milyon post var telefonsuz yemek yemiyor diye okuyup örnek alabilirsiniz bence. İzletmek otizm yapmaz ama ciddi derecede dikkat eksikliği ve konuşma geriliği yapar. Bence izletmemek en iyisi. Ev işlerinize bebeğinizide dahil ederek daha keyifli vakit geçirebilirsiniz. Ben doğduğundan beri tek bakıyorum bebeğime hiçte bu bahaneye sığınıp izletmedim. Zaten ileride yeterince maruz kalacak en azından 3 sene uzak durmalı. Şuan 12 aylık yemek yerkende hiç zorlanmıyoruz, temizlik bulaşık vs her şeyi birlikte yapıyoruz bence keşfetmesi açısındanda güzel bir etkileşim oluyor🙊