Mom52115 Bebeğim normalde 3 günde 1 yapardı kakasını. Son 5 gündür her gün yapıyor, gayet cıvık renginde sorun yok. Kabız olmadığına seviniyorum. Ancak bunun her gün değil de 3 günde 1 olması daha iyi değil mi her gün yapması normal mi?
agit Mom52115 bnmde 3 bucuk aylık dogdugundan beri gunde 7 8 defa yapardı son bi kac haftadır 4 e 5 e dustu uc gunde bir yapmasına sasırdım hemde dogdugundan beri 🤔
1anne1yavru Mom52115 normali hergün yapması benim kızım da 1 yaşına kadar hafta 1 yapıyordu çok üzülüyordum 2 yaşında şimdi 2 güne bir yada 3 güne bir yapıyor