Babasininoglu Merhaba, bebeğimde domates alerjisi var ama çiğ domatesin alerjik olduğunu pişince alerjen maddenin etkinliğini kaybettiğini duydum. Bebeğinde domates alerjisi olan anneler pişirip yiyor musunuz. Denemek istiyorum ama tedirginim.
seymabykn Babasininoglu Menemen yedirmiştim epey bi pişik olmustu daha domates vermedim alerji yaptığı için
Menekse16 Babasininoglu ayyy nolur cevap verin iyi ki çıktı postunuz karşıma ben bugün domates yedim kızımın kakasında kırmızı noktalar vardı sizinde mi öyleydi bide mukus vardı
brsnhsm Babasininoglu oğlumda domates dahil birçok alerjisi var. İleri derecede döküntü ve şişme ödem dahi yapıyor. Domates sadece çiğ yasak pişmiş problem değil yediriyorum sürekli 🌸
Babasininoglu seymabykn benim bebeğim 3 aylık henüz benim sütümden geçiyor kendim için sormuştum ama bebekte olduğuna göre yapıyor demek ki pişse de😢
Babasininoglu Menekse16 kaç aylık bebeğiniz. Benimkinde alerji belirtileri cildinde oluyordu daha çok, ama evet kakasında da cıvıklık ve mukus oluyordu
hayalperest__ Babasininoglu oğlumun alerjisi çıktı 2 yaşında 1 sene vermedim gevtı tamamen sizde alerjısı varsa hiç bir şekilde vermeyin öyle geçer
kuzey-21 hayalperest__ merhaba. Belirtileriniz nasıldı. Domates yedirince dudağının üst kısmı komple kızardı. Sadece dudak kızardı ama. Sanırım alerjisi var.
hayalperest__ kuzey-21 ağız kenarları kızarıyordu. Sonra geçiyordu test yapıldı testte çıktı artı olarak yumurta sarısına da çıktı
kuzey-21 hayalperest__ bizimde şuan dudak üstü özellikle kızardı. Alerji mi oluyor. Daha önce alerji görmedim hiç bilemedim. Dün domates yedirince oldu. 3 yaşında. Önceden yoktu. Daha da geçmedi. Sizin hemen geçiyormuydu
hayalperest__ kuzey-21 ilk zamanlar biz de de domates yiyince olmuyordu bir ara salata yapıyordum yanıma oturdu o gün baya domates yedi. Sonra çıktmaya başladı. İlk başları tam hatırlamıyorum ama son zamanlarda geçmiyordu. Yoğurt yiyince de öyle kızarıyordu o hemen geçiyordu yaptığımız teste yoğurda alerjisi çıkmadı.
kuzey-21 hayalperest__ testi nasıl yaptılar peki. Sadece kan mı alıyorlar. Yoksa normal alerji testi mi yapıyorlar. Sanırım alerji testinde küçük küçük birsürü iğne yapıyorlarmış. Size hangisi yapıldı. Hangi doktora gözüktünüz.
kuzey-21 hayalperest__ evet bizimde böyle. Şuan halâ kızarık. Pütürlü şekilde alt dudağın bir kısmı oluyor. Üst dudak komple kızarıyor. Ateş de yapıyor mu peki. Kızarıklığına doktor birşey demiyordu. Kendim farkettim. Doktor doktor geziyordum.
hayalperest__ kuzey-21 ben istanbuldaydım alerji randevusu hiç bulamadım. Batmana gitmiştim o sıra belki vardır diye randevu sistemine girdim hemen yarına buldum randevuyu götürdüm. Yoğurt yedikten sonra kzarıyor dedim test yapalım dedi sırtını açtı iğne gibi ufak bir çubukla dokundu biraz bekledik sonra kızaran yerleri hemşire not aldı doktor da neye alerjisi olduğunu söyledi.