kucukseyler uyanmıyorsa uyandırmayın annesi artık bi sakıncası yok ben alarm filan kurmuyorum ne zaman kalkarsa emziriyprum zaten acıkınca uyanıyorlar ne güzel uzun uyuması bizim ki de 10 gün var 2. Ayına inşallah gece uykusundüzene geçer sizinki gibi uykuya da süt kadar ihtiyaçları var sarılık tehlikesi kalmadığı için dokunmayın uyusun ☺️