Oğlum 7 buçuk aylık Perşembe günü gece ateşi çıkmaya başladı Cumartesi’ye kadar hep ateşi vardı.
39 dereceye kadar geldi.
pazar günü ateş kesildi bu seferde akşama doğru yanaklarında boynunda döküntü belirmeye başladı.
Doktora gittik ateşi yüksekken fitil verdi acilde daha sonra kendi doktoruna çıktık
kan tahlili temiz dedi bogazında hafif kızarıklık var dedi.
gribal salgın olduğunu söyledi ateş geçince vücudunda döküntü olabilir korkmayın dedi
ama insan yinede endişeleniyor.
Biraz uzun oldu ama bu durumu yaşayan var mı arkadaşlar