Bizim günlük şu şekilde düzenimiz sabah 8 de uyanıyo biraz emiyo sonra 9 gibi tekrar uyuyo 10 gibi uyanıyo ben kahvaltısını hazırlıyorum 10 bucuk gıbı kahvaltı yaptırıyorum sonra 12.30 veya 1 gibi emzirip uyutuyorum sonra 2 bucuk 3 gibi uyanıyo bu sefer corbasını hazırlıyorum ve yedırıyorum oyun oynuyo falan daha sonra 5 bucum gibi tekrar emziriyorum ve uyuyo 6 bucuk gıbı uyanıyo bıraz oyalandıktan sonra yogurt vs verıyorum sonra 8 bucukta gece mamasını yedırıyorum uykuya hazırlıyorum 9 da az bişey emip uykuya gecıyo artık gece kac kez kalkarsa hepsınde emzırıyprum 8 ay 22 gunluk oğlum