Defnemkalbim36 Mrb sevgili anneler bebeğim altıncı aya girdi ek gidaya başladık fakat yemek istemiyor ayına göre ne versem ağzından bekletiyor sonra oynayıp çıkartıyor psikolojim bozuldu ya hep böyle olursa hiç yemek istemezse sadece emmek istiyor önerisi olan?
rosesbabys Defnemkalbim36 zaten tam anlamıyla yemeye 7. Ayda başlayacak suan tadım ayı her gün bi kaşık tadması yeterli. Günden güne düzelir hiç yemez etmez diye beyninizi sartlamayın bu düşüncelerde bizim hayatımızı akışımızı etkiliyor unutmayın 💕
fgnrcp2704 Defnemkalbim36 benim oğlan da ağzını acmiyo valla meyve pureleri ve yoğurt haricinde sebzeleri yemiyo az da olsa tattiriyorum yinede ☺️
Defnemkalbim36 rosesbabys Ayy vallah çok doğru ben biranda tabağı bitirmesini bekliyorum yemeyince kendi kendimi yiyiyorum
rosesbabys Defnemkalbim36 bide bu ayda diş sıkıntısı çıkıyor o diş dönemindede iştah olmuyor hiç canınızı sıkmayın diş çıktıktan sonra iştahta açılıyor.
bebekarven rosesbabys benim bebeğimin iki dişi çıktı ama tam çıkmadı ucu çıkmış ikisininde bu iştahsızlıgi etkiler mi
Ozlemm06 Aydan bu yana ayni sıkıntilari yasiyoruz bebegim 9 ay 12 gunluk hala agzini kitliyor sadece emmek istiyor artik farkli yemeklerde yapmayo biraktjm biz ne yersek tattirmayi deniyorum ben cok bunaldim cok taktim kafama siz de ayni durumu yasamayin 2 kasik yesin tadina baksin yeter zorladikca kotu birsey olarak algiliyrla 2 3 kasik yogurt verin sonra yemedimi birakin yarim saate tekrr deneyin yemezse o ona yetiyor diye dusunun kendimizi yiyip bitirsekte degismiyor 🤷♀️ ek gida sabir isiymis ben ne pisirsem yer diye dusunuyordum🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Defnemkalbim36 Ozlemm06 Vallah bende öyleydim kesin yer derdim benim kizlardesimin kızı öyleydi hala çekiyor birazdan onun psikoljisi var üstümde ya buda öyle olursa
Defnemkalbim36 Ozlemm06 ben artık ayrı tencerede yapmayı bıraktım çorbalar iyice ek gıdadan soldurtu kendi eline birşeyler veriyorum kemiriyor
rosesbabys Defnemkalbim36 zaten kulak ile dişin geçtiği damar aynıymış o yuzden kulaklarını tutarlarmış
Defnemkalbim36 rosesbabys Kesin ondandır biz büyükler bile diş sıkıntısı çekerken nasılız nerde kaldın onlar
Dyg1dyg Daha 6aylık cok bısey bekleme ve ustune gıtme. Istemıosa ısrada etme sonra alıskanlık olur. Mesela benım oglum kaşıgı sevmıo elle beslenmeyı sevıyoo. 10bucuk aylık suan corba turu zorlanıorum ama bı sekılde yıyolar stres yapma.