Marka hususunda vicco yu tek geçerim.zamana gelince kesinlikle kendisi desteksizce dengesini sağlayarak yürümeye başladığında alınması doğru olanı.telasa gerek yok.bundan sonraki ömrü hayatında bunu hep giyecek.benim kızımda 11 aylık 20 gündür desteksiz 5 6 adım atıyor ama dengeyi henüz sağlamış değil bekliyorum ne zaman o kendini hazır hissederse ne zaman cesareti gelir düşmeden yürüyebilirse artık takipteyim adımlarını o vakit alacağım tek marka yine vicco.oglumda onunla büyüdü kendi mağazadan istediğini begenene kadar şimdi kizimada onunla baslayacagim