Kaderyerr Evet eşimde yıllardır bizim burda olan eczaneye girmiş eşimde yok yarın gel demiş 🥴 oda kızmış stokculuk yapıosunuz diye başka eczaneye girmiş orda da yokmus ama depoyu aramıs kadın. Depo acmmaış. Müdürlerini aramıs bagırıp cagırmıs arıyoruz yoksunu falan diye ertesi gün hemen saba 10 da ilacı getirdiler aradılar bizi. Birazda insanından insana değişiyor yani 🤷🥴