Nrcnkrmn benim kızında çok tikanikti hava kullandık sürekli buhar yaptım baş ucuna sogan koydum serum fizyolojik le açtım yok sürekli horluyordu uyurken falan sonra Osman gönülal diye bı doktor denk geldi siringayla serum çekip burna sıkıyordu denedim hergun sabah akşam yaptım açıldı 5 buçuk aylık tıkanık ligi kalmdi ama ben yinede her duştan sonra yapıyorim rahatlatıyor