Merhaba anneler benim ilk gebeliğim korumasız ilişkiye rağmen olmamıştı ilaç alıp ondan sonraki ay hamile kalmıştım yani prolaktin değerim düştüğü için şuan kızım var emziriyorum ikinci çocuk için korunmasız ilişk rağmen olmadı kızımı sütten kesip tekrardan ilaç mı almalıyım aranızda ilk gebelikten sonra kendiliğinden gebe kalan oldumu ilaçsız yoksa sütten kesmek istemiyorum ama