2.5 aylik bebeğim bugüne kadar biberon ve meme şeklinde ilerledik .Meme reddi yaşamadım hiç.sutumde birden geliyordu bu zamana kadar öksürüyordu içerken tikaniyordu ama alışmıştı. Bugün öğleden beri memede biraz huzursuz gibi hissettim şimdi tekrar emzirdim ağlıyor meme emerken ayaklarını sürekli kıpırdatiyor tekrar veriyorum gene ağlıyor napmaliyim hiç böyle yapmazdı biberondan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum bugün Bi farklı sanki.