Önerisi olan varmı. Uyumuyoruz hiç 4 aylık olduk başladı bu atakmıdır nedir 16 gün oldu gece uykusu yok hep memede uyuyo. Belimin ağrısını sormayın bile. Kucağımda bende sırtımı yaslayıp dalıyorum uykuya bazen ister istemez. Çocuğuma uykularım feda olsun. Ama ağlama krizleri napsam susmuyo. Yerine koyuyorum 15-20 dk en fazla uyuyo sonra başa sarıyoruz. Eşim sürekli nöbete gidiyo. Tek başıma başa çıkamıyorum. Yetersizlik hissi gitmiyo kafamdan. Ne yapsam olmuyo 😢 bi önerisi olan varmı 🥺 ne zaman bitecek bu. Hep bizimle kalacak gibi hissediyorum 😖