17 aylık kızımın kanında virüs çıktı . 2 geceden beri hastanede yatıyoruz . Değerin düşmesini bekliyoruz. Ates şikayeti ile gelmiştik 40 dereceyi bulmuştu ateşi. Su an şükür şikayetimiz yok ama değerin dusmesi icin sürekli serum veriliyor . Bu hastalığı atlatan annelerim bana ne önerirsiniz simdiden teşekkür ediyorum 💖