8 aylık bebeğim var. Bebeğime yürürtme alıştırması yaparken sanki ayakları fazla dışa dönük gibi geldi özellikle sağ ayağı daha fazla dönük gibi. Doktora gidicez haftaya inşallah soracağım ama sıkıntılı bir durum olsa kalça ultrosonunda fark edilir miydi? İnternette zamanla düzeliyor yazılmış ama tedirgin oldum