İyi geceler kızlar şu an oturdum sinirden ağlıyorum 1 yaşındaki kızım 1 haftadır ağzına ek gıdaya dair ne bişey alıyo ne de mamasını tam anlamıyla içiyo çocuğa hiç bişey verme o kadar memnun kaşık görünce ağlıyo saatlerce mama yapma hiç umurumda olmuyo yaptığımda da 180 cc mamanın 100ccsi kalıyo bu dönemde böyle bişey yaşayan oldu geçiçi bi süre mi ne yapacağımı şaşırdım artık