Merhaba arkadaşlar doğum yapmadan 3gün önce artık bebeğim hareket etmez oldu korktuk hemen doktora aradım hastnaeye geç dedi nst bağlan bana haber edin dedi nst güzel çıktı eve geldik sabah kontorole gel dedi suyum çok fazla olduğu çıktı ve tansiyon o gün yüksek çıktı 2gün boyunca tansıyon takibi yap kontorole gel dedi tansiyonum yüksek çıkıyordu kontorole gittim gayet güzeldi taki tansiyonum ölçüne kadar 17 10 çıktı dedi ilaç içirecem düşerse eve gidecen düşmezse yatış dedi ben hala umutluyum bir yandan korku sardı 1saat sonra tansiyonumu ölçtü doktorum dedi hemen doğuma alıyorum seni tansiyon düşmemiş yükseliyor dedi ben direk annemi aradım ve hiç bişey hazır etmemiştim çünkü rahatım bi baktım doğurmuşum bebeğim çok küçük doğdu 25gün küveze kaldı şimdi 2aylık olduk çok güzeldi ama Zor günler ❤️👨👩👧