Evet hanımlar sorum şu ,36+0 da dünyaya gelen prematüre bebeğim dün tam bir aylık oldu . Ancak bir günde huyu suyu değişti , sürekli ağlıyor , uyku düzeni bir günde bozuldu .Uykuya dalamıyor . 5 .hafta atağında mıyız . Ancak prematürelerde atak haftaları daha geç oluyor sanırım.🤔