Merhaba oğlum 4 ay 4günlük bugun aşılarımızı olduk saglık ocagında kan damlasına baslayacaksınız dedı gunde 1 defa 5 defa ve artık tattırmaya baslayabılırsınız elma armut seftalı vs rendeleyıp tattırın yogurt kendınız yapıp bır yemek kasıgı kadar verebılırsınız dedı erken mı zamanımı tattırmanın yani doktoruma danısmama gerek var mı?:/ siz ne zaman basladınız