Sevgiemre benim de 2.ay itibariyle sütüm azalmıştı doktorum günde 3-4 kez ver demişti ve sonra hemen toparladı . Aylık kilo alımı 800-900 oldu . Canım o birazda senin elinde sütünü çoğaltmaya bak ama zaten bebeğinin doyup, doyamadığı anlarsın . Benim kızım 3. Aydan sonra mama ile beslendi diyebilirim. Burda önemli olan bebeğinin doyması anne sütü yetmiyorsa mamayı çoğalt