Balkizimmmmm Kızlar mama sandalyesi yada mama banyo oturagi Alicam ama kararsızım sizce hangisi daha kullanışlı kullanan annisler mama oturağından memnun musunuz
Rez Balkizimmmmm ben de çok kararsız kaldım iki gün oldu mama ve banyo oturağını aldım sevdi, banyoda da kullandım masada da.şimdilik sorun yok her yere taşınabilir olması da cazip geldi
Metekaran Balkizimmmmm en güzeli ikea antilop mama sandalyesi gerisi hikaye.oglum çok seviyor işimi gücümü hep öyle hallediyorum
birkupalatte Balkizimmmmm Ben ikisini de aldım. Oturağı ev işi filan yemek yaparken tezgaha koyup oyalamak için aldım. Bir de babaaneye giderken kullanmak için☺️
Rez Balkizimmmmm 6 aylık bebişim altındaki vakumlar iyi ama halıya yapışmıyor parke masa mermer gibi yerlere yapışıyor tek başına bırakılmamalı
Rez Balkizimmmmm babyjem marka terndyoldan aldım önden açılır olandan plastik sonuçta fiyatı da eh işte ne ucuz ne pahalı arasında diyebilirim 160 🤦♀️
Rabiia Balkizimmmmm bende mama sandalyesi var ekstra oturak alcam cünkü hareketlı suan 8 aylık banyoda durmuyor ve dışarı vs cıktıgımızda malum önümüz yaz bide yanımda götürmek amaclı alıcamm
Yica Balkizimmmmm eşimi ikna edebilseydim oturağı alırdım mama sandalyesi çok yer kaplıyor hem oturak daha pratik bir de