Divayorgun Evet hic sorma, benimkide artık koltuk tepelerinden inmiyor. Hava buz, komsu yok. Hergün nasıl oyaladığıma bazen kendim bile sasiyorum 😂 Insallah yaz gelsin, su merette bir yakamizi biraksin salalim onlarla bir kendimizide. Sen ne tarafta oturuyordun bu arada ?