Motattisemuittur bende buralarda bekleyeyim, yaz için bodrumda bi hotel buldum ama hala muallaktayım acaba pişman olurmuyum diye düşünmeden edemiyorum. Yaza kızım 2 yaşına girmiş olacak suyu çok seviyor denizden de hoşlanır diye düşünüyorum ama dediğim gibi içim içimi de yiyor. Baktığım hotelde herşey dahil canım, fazla lüks biyer değil, senin dediğin gibi dışardan da çok harcamamız olur zaten yatmadan yatmaya otele geçeriz diye otelin özellikleriyle pek ilgilenmedim açıkcası. Giden herkes memnun kalmış bende memnun kalacağımı düşünüyorum 🤣 krisshotel bodrum bi bak istersen