Herkesee merhaba canım gebeler nasılsınız umarım iyisinizdir sağlıklısınızdır 😊
Size zor ama çok güzel biten doğumumu anlatmak istiyorum çünkü zamanında bende burda hep doğum hikayelerini okur ilham cesaret alırdım umarım bende birilerinize ilham olurum yorumlarınızıda merak ederim bu arada 🥰
Bizim 34 35 haftalarımızda cok yalancı kasılmalarımız oldu ve cok tansiyon düşüklüğü yaşadım çok yatışlar yaptım 35. Haftamız bitti yine çok kasılmalarım olmuştu sürekli dakika tutuyordum ama sürekli olunca doktorumu aradım gel dedi birde en kötüsü evde eşim yok kayınbabam götürdü beni o durum biraz beni üzmüştü eğer doğum başlarsa haber edicektim gelicekti neyse 🥲 her ihtimale karşı duşumu aldım hazırlandım tabi zor oldu tek başıma bunlarla baş etmek ama çok şükür sağ sağlim gittik hastaneye doktor açılma varmı diye baktı açılmam yok ama sancım çok nst ye bağlandım biraz sancım çıktı doktorum daha erken sancıyla doğumu devam ettirmeyelim ilaç verelim durduralım dedi bende tamam dedim ve serum verdi işte o serum beni mahfettii o kadar ağır ilaçtı ki dakikada 1 damla akıyordu ama çok kötüydü kalp atışlarım hızlandı vücudum titriyordu hemşireye söylüyordum bunlar ilacın etkileri normal dedi 8 saat zor aldım dayanamadım durdurun dedim ara verdik biraz kendime geldim sonra tekrar devam sabaha kadar uyumadım sabaha karşı midemi o kadar kötü etti ki istifra ettim ve simsiyahtı sanki zehir kusmuştum ama o rahatlatmıştı sabah doktorum bakmaya geldi siyah kustuğumu söyleyince Allah Allah dedi endişelendi kanıma bakmak istedi tahlil yaptırdık karaciğer enzimlerim yükselmiş ve bebeğe risk yaratırmış hemen sezeryan almamız lazım dedi bende biraz tedirginlendim ama bi yandanda mutluydum çünkü hemen kavuşmak istiyordum tabi önemli olanda bebeğimin sağlığıydı öğlen sezeryana girdim epidural takıldı ve çok şükür çok güzel geçti bebeğimde çok sağlıklıydı küveze girmesine gerek yoktu hemen yanıma getirdiler ve ben çok korkuyordum sezeryandan hayatımda ilk defa ameliyat olucaktım ne olur hiçbirşey bilmiyordum ama o kadar güzeldi ki bundan sonra normal doğum düşüncem olacağını hiç sanmıyorum uyuşukluğum yarım saate geçti ve ben ayağa kalkarken hiç zorlanmadım gece bile kalktım ben altını değiştirdim hiç canım acımadı tabi her bünye aynı olmuyor onuda söyleyim genelde kilolular zorlanıyormuş diye duydum ben 68 le doğuma girdim 1 haftada 58e düştüm maşallah demedende geçmeyelim çok şükür biraz zor oldu ama çok güzel sonuçlandı sonrada herşeyim düzeldi kendi kendine bebeğimede sağlıkla kavuştum o kavuşma bana bütün zorluğu herşeyi unutturdu zaten ve biz şuan 1 yaşındayız çok teşekkür ederim vakit ayırıp okuyana Rabbim herkese istediği gibi hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin ve ne yüce rabbimiz var ki herşeyiyle yardım ediyor belki çok günahkarız isyankarız ama o kulundan vazgeçmiyor çok şükür ❤️❤️