Arkadaşlar sosyal yardımdan başvuruyorum kimlik bilgilerini dolduruyorum 3. Adıma geçiyor doğalgaz yardımını dogalgazın adını seçiyorum eşimin adına olan abonelik otomatik çıkıyor seçiyorum daha sonrası yok ileri tuşu yok yada otomatik ilerlemiyor başvuru formu sekmesinde kalıyor ön izlemeye geçmiyor tüm alanları dolduruyorum oysaki yapabilen varsa yardımcı olurmusunuz