Aselduruu 4 aylık bebeğim var bu ay aşısında hemşire vegaferon isimli bir damla verdi damladan sonra hergün kaka yapan bebeğim 5 gün oldu hâlâ kaka yapmadı ve çok huysuz 😥 Bu damlayı kullanıp bu sıkıntıyı yaşayan var mı kabızlığa bir öneriniz var mı ?
Bersahefem Aselduruu canım sağlık ocagından verdikleri damlalar kabızlık yapıyor bize de ferrum vermişti kabızlık yaptı birde kusuyordu damlayı.değiştirdi doktorumuz.sidefer kullanıyoruz memnunum
Bersahefem Aselduruu bir de bir çay kaşıgı zeytin yağı ver cnm doktoruna sorarak yani zararsızdır ama ek gıdaya geçmemiştirsin
Saresi Aselduruu bu Damla’yla ilgili o kadar olumsuz yorum okudum ki… değiştirin doktorunuzdan başka önermesini isteyin 🌸
Snmela Aselduruu benim çocuk dr önceden uyardı sağlık ocağın verdiği damlayı kullanma dıye kullanmadık bizde
Aselduruu Bersahefem benim kızımda kusuyor jergün ver dedi ama ben yinede hergün veröedim ona rağmen böyle oldu çok huysuz ya napacam ben
UmayGmz Biz ocean d vitamini ni kullanıyoruz içeriginde zeytinyagıda var hem çok pahalıda değil eşim geçen 45 tlye almış 3 ay gidiyor
UmayGmz Aselduruu a pardon ilaçları karıştırdım bestiron kullanıyoruz onda 115 tlye almıştık oda 3 ay gidiyor
koalaninannesii Aselduruu bende burda okumuştum vegaferon ve ferrum içeriği aynı muhtemel yan etkileri kusma ve kabızlık başka markalar denemek lazım Dr yada eczacını a danışın yardımcı oluyorlar bende değişicem daha doğrusu ikisi dışında başaka marka getirtcem