sedaozan Arkadaşlar merhaba sezaryendan sonra tayt korse kullanan var mı acaba normal korse kullndım ama pek fayda göremedim kullandığınız önerebileceğiniz güvenilir ürün öneriniz varsa çok sevinirim ☺️
tazeannee_ sedaozan sezeryandan 1 gün sonra medikal yapışkanlı korse kullandım tayt korseyi 15 gün sonra kullandım
Prenses_annesi22 sedaozan hiç bişey kullanamadım dikişlerimden cok cektım korse aldm takamadım acısından ve cok sıkıyordu hala cekıyorm 15 aylık kızım doğum kılolarını 3 ayda verdm hc bısy yapmadan 🙈
sedaozan tazeannee_ bende yapışkanlı kullandım bebeğim 6 aylık olmak üzere ama sürekli kullanmak zor olduğu için yapışkanlı korse devamlılık olamadı 😢 korseli tayt nerde aldınız acaba işe yaradı mı
tazeannee_ sedaozan 33 kiloyla doğuma girdim bebeğim 3 aylık 27 kilo verdim ay valla görümcem vermişti bana kuzum bilmiyorum marka
sedaozan Prenses_annesi22 süpersiniz valla bende ilk zamanlar dikişlerde çok ağrı oldu korse takınca doktor biraz ertele dedi sonrada bebeğim çok yaramaz olduğu için fırsat olmadı umarım gider bu göbek 😢
Prenses_annesi22 sedaozan gider mrk etmeyın kalmıyor bnm piskolojım bozulmustu 27 beden gıyerken 29 beden gıyordum dogumdan somra hc bırı olmuyodu hatta agladıgım oldu flan sonra sonra kndı kndıne gecti 🙈😁 suan 15 aylık kızım ıste düm düzüm 42 kg goren senın mı hadı cnm dıyor dogurmamıssın gıbısın dıyor 🤗
sedaozan tazeannee_ ooo harika valla darısı başıma çok fazlam yok 9 kilocuk sadece ama tek derdim göbek umarım erir canım 😢 tayt korse işe yaradıysa biraz araştırıp alayım o zaman