Canss3535 5 aylik olucaz damaklari çok kaşınıyor gece saat başı uyanıyor meme de uyumak istiyor memeyi çok çekiyor. Neyse işte gece yanımda memede uyutsam alışır mi,normalde beşikte uyuyor
Canss3535 Canss3535 çok uyanıyor uykumdan bisey anlamıyorum ama alınmasından da korkuyorm ne önerirsiniz bu aşamada
YagmurYamac Canss3535 tetagil diye bir ilaç var ondan al istersen canım iyi geliyor birde zeytinyagin içine karanfil ezip at dolapta bir gece kalsın damaklarina sür uyuşturdugu için rahatlatıyor bana da sağlık ocağındaki ebe söylemişti
mamanveutdormir Canss3535 benimde kızım öyleydi ve ben ön dişler çıkar diye bakıyordum hep ama beni şaşırttı sol alt köpek dişin yanındaki diş çıkmış baya beyaz ama hala deri patlamamış çok ince.. bense 4. ay atağı diye düşünüyordum çektim öyle haftalarca yanımızda yatırmadım her 20 dk uyandı ama yatağından almadım emziğini verdim hep. dişi farkettikten sonra da ağız mendilini ıslatıp suyunu sıkıp buzdolabında beklettim sonra eline verdim hem kaşıyordu hemde soğuk olduğu için ağrısına iyi geldi. eczaneden jel aldım çıkacak dişin oralara sürdüm gerçekten durmadığı zamanlar ağrı kesici verdim öyle öyle biraz rahatladık gibi
Zeynepbahar91 Canss3535 meme de uyuması uzun vadede sıkıntı olabilir. 5 dakika da bile kalkabilir. Alışkanlığa dönebilir. Kızımdan biliyorum. İlk dış çıkana kadar geceleri çok uyanirdi.sabahin 5 ind ayağa dikilrdi. Şu an 16 buçuk aylık. Dış donemindeyiz ve yine çok aşırı erken kalkıp geceleri saat başı kalkıyor
Canss3535 YagmurYamac yaptım zeytinyagi ve karanfil canım günde kaç kere süreyim bide dolapta mi dursun hep soğuk iyiymiş ya
YagmurYamac Canss3535 inşallah kolay çıkartır calpolde verebilirsin bir çay kaşığı akşamları yatmadan önce ateslenmesini falan önler oda rahat uyku çeker
Canss3535 mamanveutdormir canım benim teşekkür ederim bende emzirup koyuyorum alısmasından korktum bende ağız mendiline sogutup vereyim😘