Benim oğlum 35 haftalık olarak doğdu. 2 hafta küvezde kaldı ve bu süre zarfında hergün süt sağdım ve biberon ile verildi. Maşallah süt durumumuz çok güzel,sürekli emmek isteyen ve güzel emen oğlum tam 3.cü ayına girdiğin de bir anda emmeyi bıraktı. 8 gündürde emmiyor,bu sebeple mama takviyesine başladım SMA diye bi marka. Çünkü her sağmaya kalktığımda onu doyuracak kadar çıkmıyor artık süt. Sanırım emmediği için oluyor. Kızlar ne yapmam lazım geri emmesi için. Sadece geceleri uyku sersemine emiyor az biraz. Birde emzirmeye çalışırken sütümden biraz şırıngaya doldurup damlatıyorum ağzına oda zar zor emiyor. Lütfen yardım edin evladım ile aramda ki bu güzel bağın kopmasını istemiyorum üzülüyorum.😢