Metehann12 yaa valla kol kası yaptım resmen ama bel fıtığı olmama ramak kaldı resmen bana yapışık ya dusmuyo kucağımdan oturmami da istemiyo illa kucağımda gezcek ne zaman biter bu yaa
cocomelon33 Metehann12 hepsi böyle demek ki benim oğlum da aynı uykuları da sıkıntılı olmaya başladı karantinadayım bir haftadır işe gitmiyorum sinir krizi geçiriyorum artık
Metehann12 Veratuba ay o da var tuvalette bile rahat yok ya en son ne zaman rahat tuvalet işimi gördüm hatırlamıyorum 😂
Metehann12 Ygtaras hiç deme ya belim yakında isyan bayrağını çekecek Allah’tan zayıf bı çocuk bide kilolu olaydı hepten yanardim
Yica Metehann12 hahahah. Yav ben fıtık oldum bile sanırım şimdiden. Hiç inmiyor bu. Birde tutunup kalkmaya çalışıyor şu sıralar. Yakama filan tırmanıyor 🙄 gece uyurken bile yanından uzaklaşıyor ayağıyla değiyor hiç yapamazsa 😃
Metehann12 MeryeminAnnsi valla tek yürüsün de dagitsin ortalığı razıyım kucakta taşımaktan yoruldugum kadar başka şeyden yorulnadim ya