Kızlar en son bebeğimi aşı için 7 şubatta götürdüm 3 aylık aşısı dedi ebe fakat takvimde bu ayda aşı yapılmadığı gösteriyor . Tekrar 7 martta izlem var aşısı yok dedi 4 aylık oluyoruz ama takvimde 4. Ay aşısı var gözüküyor. Hiçbir şey anlamadım ben bu olaydan aşı tarihlerinimi karıştırıyorlar sizce