Evet anneler bebeğinizin takıntıları/alışkanlıkları ile ilgili bir post olsun istedim. 🤗
Dün gece Asil uyuyunca çoraplarını çıkardım. Ve oğlum gece uyandığından yatağında oturup ayaklarını gördüğü gibi “çoraplarım yoook anne çorap nerde giydiiiiir!” diye bir kıyamet kopardı ki çoraplarını giyince sakinleyip tekrar uyudu. 😆
Hiçbir güç çoraplarını çıkartamıyor ayağından ne gece ne gündüz 🤐
Sizin bebeklerinizin de böyle huyları var mı?🥳