bebeğim 2 ay 4 günlük. çocuk nörolojisine rutin kont için radv vardı kontrolleri oldu hersey normal dedi çok şükür çocuk gelişim testine rdv al dedi ve aldım . tecrübeli annelerden ricam bebeğim için gelişim testinde neler uygulayacaklar , yapacaklar acaba merak ediyorum. Bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim 🌺