Snhstn Kullanan annişler memnun musunuz? Joie park yatağım var aşırı aşırı kaliteli sağlam ama anne yanı olmuyor malesef. Bu aralar elele madre aşırı gözüme çarpıyor. Sizce kaliteli ve sağlam mı gerçekten.
Hatay31 Snhstn anne yanı değil ama normal park beşiğini kullanıyorum ve aşırı memnunum kaliteli yanii