Merhabalar 7ay 20günlük bebeğim var ağzının etrafında yaralar var içinde yok şükür Kİ ,Bugun doktora gittik ben 6. Hastalıktan şüphe ediyorum derken o bakteriyel deyip antibiyotikli krem verdi kullanıp kullanmama konusunda kararsızım .Önce avokado veya yumurta alerjisi sandım kestik ama yine devam ediyor .Ne yapsam Kİ kararsızım