Kızlar konu başlığından anlaşılacağı gibi konuşma terapistiyle görüşmeyi düşünüyorum oglum için. 2 yasinda oğlum. Konuşması beklenenden biraz geride. Sizlerde durum nasil bilmiyorum ama bizim kelimelerimiz baya az. Anne, baba, dede, gel, havhav, miyav, kar .. 2 kelimeli cumle kurmamız henüz yok. Ben de bir uzmanla bu konuda görüşmek istedim açıkcası. Izmir’de bu konuda yardim almış olanlardan uzman tavsiyesi istiyorum.