Doğumdan 2 ay sonra falan ilk adetimi oldum 2.oldum yakında 3.adwtim olacak ama benim de çok yoğun oluyor önceden bu kadar değildi ama hele ilk olduğumda ped taştı falan lohusa gibi oldu korktum açıkçası ama sonra düzeldi bide düzensiz ama o zamanlar düzelir bence ama inşallah hep böyle yoğun olmaz ya.. Hamilelikten önce böylr olmuyordu..