Kızlar 3,5 aylık bebeğin uyku düzeni olması gerekiyormuş bizimkinde öle bişey yok çünkü akşam aynı saattede yatsada sabah kalktığı saat aynı değil bazen 9 bazen 11 yani değişebiliyor . Bence eğitim için erken ama şimdiden başlamazsak sonra zor olurmuş falan bilemedim sizin bebekler ne durumda ne zaman düzene girdiniz.ben çok kasmak istemiyorum uykusu gelince uyutma şeklinde devam etmek istiyorum ama düzenli olması daha iyiymiş galiba ?
UYKU DÜZENİ OLUŞTURAN ANNELER UYKU SAATLERİNİZ NASIL BANADA FİKİR OLSUN 🙏🏼