demirboy 16,5 aylık olana kadar işkence çektim resmen. O süreçte tatile gittik otelde her şey çeşit çeşit önüne koyduk evde yemediği köfteyi ilk kez otelde yemişti açık hava mı iyi geldi kalabalık ortam mı bilmiyprum ama o günden sonra açıldı iştahı. Sonra ben kaçırmadım fırsatı ağzını boş bırakmadım üzüm elma köfte pilav ne kadar yemek istedi ise verdim gün aşırı.
Tatil dönüşü evdeki sabah menemen yaptım yer diye şaşırttı beni yedi sonra patates kızartması poğaça vs derken en azından HİÇBİR ŞEY YEMEYEN bebek olmaktan çıktı. Hâlâ çorba içmez meselâ. 24 aylık oldu. Ortam değiştirince daha güzel yiyor
Anneme gittiğimizde acılı türlü yemeği yemişti
Başka şehirde, hayvansal yağ olan bulgur pilavı vs yedi meselâ.
Evde kek kurabiye eksik etmemeye çalışıyorum gidip gelip fırını açmaya çalışıyor :) aman yesin de ne yerse yesin mantıgındayım artık. Meyve suyu yaparım her gün hazır olmayan tek şey o diyebilirim ayva elma muz portakal havuç üzerine çıkacak kadar su koyup blenderdan geçiririm gün boyu içer. Keçiboynuzlu bebe bisküvisi de güzel Iştah açar Besler
Sabahları, bir kâseye
1 yumurta
Yarım tatlı kaşığı çörek otu
1 dilim peynir ya da 1 yemek kaşığı Labne
1 tatlı kaşığı çiğ susam
1 tatlı kaşığı irmik karıştırıp tavada önlü arkalı hafif çıtır olacak şekilde kızartırım parçalara ayırıp koyarım önüne kendi yer. Çok şükür toparladık biz. Kilolu değil hâlâ çünkü ben ve eşim de kilolu değiliz yapısı bize çekmiş. 24 aylık 10,5 kg