Kızlar 1 haftadır antibiyotik (agumentun) kullanıyorum ondan sonra vajinamın üst dudaklarında böyle ufalanmış peçete parçaları gibi şeyler oluşmaya başladı bir rahatsızlık vs vermiyordu. 10 gün sonra ilk defa dün ilişkiye girdik ve o kadar ağrılı geçti ki dünden beri de dokundukça acı ve idrar yapınca yanma hissediyorum. Daha önce mantar yaşamıştım ama bu tarz değildi yoğun akıntılı pis kokulu peynir kesiği tarzdaydı. Acaba bu da mı mantar var mı bilgisi olan 😔