Bebeğim 9.5 aylık gecen aydan beri oto koltuguna koyuyoruz ara ara . önceden pusette seyahat ediyorduk. İstisnasız her oto koltuguna oturdugunds kusuyor midesi bulanıyor. Pusetteyken bı sıkıntı yok.sizinde Oto koltuğunda bebekleriniz kusuyor mu ? Artık büyüdü pusetede zor sığıyor oto koltuğunada bindiremezsek nasıl arabada seyahat edeceğiz 😅