Selocannnn Kızlar merhaba ben emziriyorum saçlarımı boyatmak istiyorum sizce sorun olur mu emzirirken saç boyatanlar oldu mu süte geçip bebeğe sıkıntı olur mu
saresmami Selocannnn bende 1 ay önce boyatttim ama diplerini degil. Dipleri kendi rengimi degistirmedim yani sac diplerine biya sürülmedk. Bi skinti da olmadi. Cogu kisi de dipten biyatiyor. Biyatabilirsin yani :)