Batucan kızım 20 aylık, silik otizm teşhisi var. ben bizdeki belirtileri yazayım size, benzerlik varsa doktora görünmenizde fayda olur
ismine nadir bakar 10 seslenmede 2 kere mesela. göz teması bakıp kafasını çevirme şeklindedir 3 saniyeyi geçmez.
işaret parmağıyla bir şeyi göstermez, alkış bay bay gibi taklitler yapmaz, anlamlı veya hitaben 3 kelimesi yok. bu belirtilerle aldık 18 aylıkken teşhisi