İyi akşamlar hanimlar dün akşam kızımı sütten kesmeye karar verdim ve bı yöntem uyguladım korktu aklına geldikçe meme pis diye emmek istemiyor çok şükür çokta eziyeti yok uyku süreçleri hariç tek sıkıntı dunden beri emzirmedigim için göğsüm doldu ve taş gibi oldu acisida çabası çok canım yanıyor bunun bir çaresi varmı tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi acaba